HEMMAA

 
Hejhej, efter 2 veckor.. Herregud va tiden går fort!! 4 veckor och 3 dagar kvar tills skolan börjar oxå, och jag har massor att göra nu i sommar, ska iväg och va med kompisar typ 24/7, höhöh..

Men Kollot va toppen! Fyfan va jag saknar Malin o Petra, de bästa ledarna någonsin, shiit, lipade as mycket på bussen hem oxå. Men jag hade i alla fall AS KUL, och de är det som räknas, och såklart blev jag kär.. Och de va problem med de och sånt, men de är väl löst nu antar jag. La ju ganska många tårar på de och så, och så hände de ju en olycka oxå som fick hela kollot att börja gråta, jag och Clara va värst, vi svimmade och sån shit. Och de gjorde jag oxå dagen efter så va nära på att åka hem men gjorde mitt bästa för att hålla mig på benen och de fixade jag fan allt! Men ja, denna killen då, ååh han är så jävla go! Jag älskar honom verkligen för den han är! Har känt han i 3 år nu, och flera år ska de bli, Adrian<3
Men ska kolla på film och typ mysa och käka godis!

Kyss&Smek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0