du är en sådan riktig jävla attention whore!

''Twinkle twinkle little whore, close you legs there not a door.'' DU är horan här om någon. Du är så fett äcklig och ful så de inte är klokt, man ljuger inte om en sån sak säger du? Precis, de är just de jag inte gör, jag ljuger inte. Talar ren jävla sanning, varför skulle jag hitta på ett rykte om mig själv? Säg de du, och vadå säga de till hela stan? Jag har inte snackat med Becca idag, och hon visste ändå om de, konstigt du. Du är en sån jävla pain in the ass. Du är den som söker uppmärksamhet här, de är du som får folk att tro fel, du får all respekt för du kränker någon. Det som har hänt har du fan inte med att göra, så fuck off.
 
 
fett jävla förbannad på falska äcklen

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin blogg var med och tävla i min blogg att vinna ett iphone 4 skal:)kram

Svar: Aw tack! :) Kan jag väl göra :)
Fanni Kruljac

2012-09-07 @ 16:31:16
URL: http://beccarosan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0