Ojdå, heheh..

Hallååe due, sitter inne på rummet och typ tråkar ihjäl mig, kollar bloggar och lite sånt typ.. Men nu! Ska jag berätta vad jag har gjort idag och igår!
 
IGÅR: Jo vi gick till Bräkentorp men alla B klasserna på Kungshög, jag gick mindre än halva vägen och då... Fick jag krampattack i mitt knä och bara föll ihop.. Så fick skjuts rästen av vägen till Finnstugan. Och när vi va där så fanns de 4 grupper, och jag va i 1a Hjärt och lungräddning, så fick vi lära oss lite av de, och testa o skit. Sen hade vi 2an de va paddla kanot, och de va skitkul! Jag, Leo och Felicia va i en kanot och så teamade vi med Ludde och Keo, mot Minou och Emilia, fyfan va dom blev blöta, ahahahhaha. Sen så hade vi vapen vila, så då skulle felicia  över till minous och emilias båt och så välte hon våran samtidigt.. Så, hade genom blöta kläder på mig i typ 1h. Sen fick jag låna byxor av albin sen hade jag en egen tröja. Sen va de typ Origentering, och de va skit tråkigt. Sen va de typ vad man ska äta om man går vilse i skogen och sånt. Sen så grillade vi korv på egen täljda pinnar och hade mysigt, sjöng oh så. Vid 22-23 tiden va alla i sina tält.

IDAG:Idag så packade vi ihop, åt frukost och började vägen hem. Jag och Sanna stannade vid grillplatsen och väntade på mamma som skulle hämta oss, för vi skulle till doktorn båda två, jag 10.30 sanna 11.30. Och så skjutsade vi hem sanna, sen så stack vi hem, bytte om sen till sjukhuset. Och så väntade vi, sen kom en utländsk man och va min doktor och jag vägrade ha honom, och fick typ panik. Sen gick de väl bra..Sen så fick vi åka hem, och när vi kom hem ringer doktorn och säger att vi ska tillbaka dit för direkt röntgen på mitt knä..Och sen hade vi gjort de, så fick vi gå till akuten så kollade dom där och så.. Så jag ska snart ta ut min medicin typ..
 
OCH NU, har jag kommit på vilka som är mina riktiga vänner, faktiskt.. Och den jag litar på absolut till 110% på de är fan Cassandra Boox, älskar dig hjärtat!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0