AHAHHAHAHAHHAHHAHAH

HAHAHAH, omg.. Nu kommer de EN TILL såndär helt sjuk kommentar! Åh va jag älskar haters!<3
 
Aahhah, okej nu är de såhär, ni kan sluta kommentera sånna saker för alltså, jag rent ut sagt skiter i vad du/ni tycker om mig, ni läser ju förfan min blogg? Då ska ni inte gå runt och förvänta er att jag är skit smal, snygg osv..
Hur gammal är du typ 10? Och du bor typ i Stockholm, men kan vi inte göra såhär? Du kommer ner hit eller så ger du mig din adress så möts vi så ska vi se vem de är som är slynan som backar undan? Ok? Jag skiter i vem fan du är tillsammans med, Jockiboi? Väx upp förfan äckel. Sluta läs min blogg då fan om jag är så fet och om jag är en slyna, men om du läser betyder de att du lägger din livs tid på slynor. Just sayin'..
 
Och till alla er haters som läser min blogg:

Kommentarer
Postat av: Korven

Vad har du köpt din väska som ser ut som en stereo?
Tacksam för svar i ett inlägg!:DD
♥♥
Älskar din blogg har en fråga till, i vilket program redigerar du i?
XOXO
Korven!!!

Svar: Hejhej, jag har köpt den i Växjö på The KJstore!^^
Jaså de gör du? Är den så bra? :D Tack så mycket♥
Jag redigerar i Photoshop, photoscape gimp2.6 och lite så :)
Tack för du läser min blogg! xoxo
Fanni Kruljac

2012-06-23 @ 17:53:46
Postat av: kapten olli sparrow

det är bra fanny att du skiter i den fucking bitchen! du har jätte fina och bra vänner irl(jag)<333

Svar: hahah aw, så söt är du :') ja såklart, har vi klarat 10 år tillsammans kan vi klara 10 år till! Saknar dig plutten!<333
Fanni Kruljac

2012-07-22 @ 10:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0