DUUUUUUNKAAARR

 Tjoo, sitter i soffan och dunkar massa awesome music på min spotify, mjahahahha ;)

Har faktiskt inte så mycket att göra idag, och nu o så.. Måste ju vara fin klädd imorgon, wiho..Njaaaee
Men jaa, imorgon är de ju faktiskt Midsommer, OCH min låtsaspappas födelsedag så de blir mycket firande, jag kmr dö.. Men jaja, nån gång får man väl stå ut :)
 
Vad ska ni göra imorgon då? Ngt extra kul?! Kommentera!
 
Men jag tycker att ni kan typ skriva till mig och sånt för de är kul och addar ni mig på facebook och gillar min sida på bloggen SÅÅÅÅÅ länkar jag din blogg! De ni ;)
Fb: Fanny Kruljac
Email: [email protected]
Lyssna på min spotify listaaaaaaa HÄR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad snygg du är!

Svar: Tack!
Fanni Kruljac

2012-06-22 @ 17:31:09
Postat av: jessica ;)

bra blogg! ;)

Svar: tack!:)
Fanni Kruljac

2012-06-22 @ 22:59:47
URL: http://www.alltidsammajessica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0