Extorp!

Tjena tjena! Är hos Tessa nu och har sovit här inatt, mysigt mysigt! Igår åkte vi faktiskt fyrhjuling med, fyfan va kul de va!! Ville gråta glädje tårar! :') Jag vill seriöst ha en fyrhujing, men såklart bor man inte på landet.. Men man kan väl göra mycket i stan ändå va?? ;) Men ska typ kanske rida ut med hästarna nu snart efter frukosten, vetifan om jag ens vågar sitta på någon av dom :S usch! Men de är kul och rida men skulle int ekunna tänka mej och ha de som ett intresse! Att gå till stallet typ 5 på morgonen nästan varje dag, nej fyfan måste ju sova.. Men ska ner och äta lite nu men vi höres i eftermiddag när jag komm er hem, och omk jag har tillgång till en dator eller internet över huvudtaget, herrååå! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0