jag har varit en jävla idiot

Olivia jag vet att jag har betett mig som ett fucking äckel mot dig, jag vet.. Och lögnerna, jag trodde dom skulle skydda dig, men antagligen inte. Du har känt mig i 10 år och jag har svårt att säga sanningen och så men den kommer ut tillslut. Och du och jar har bråkat minst 5938567239562793 gånger, men vi har alltid löst de igen, kommer du ihåg när jag flyttade till Rönnäs? Det var 10 år sedan, vi höll på att bära upp saker till våran nya lägenhet, precis jämte dig! Och du satt och gungade nere på gården, och du sprang fram till mig och vi började prata sedan frågade jag pappa om ajg fic vara ute och leka med dig, det tog några timmar sedan kom jag hem med en ny bästa vän! Och vi lekte varje dag och så vidare. 2 år senare skulla vi börja första dagen i skolan, och vi gick på samma skola, vi fick många nya vänner dessutom och jag med. Du och jag var jätte mycket men tiden gick ju och vi blev äldre, och redan då hade vi bråkat 100 gånger men blivit vänner igen efter 20 minuter? Och vi började va mindre och mindre, men en dag så ringde jag dig och frågade om vi kunde va, så va vi och hade jätte kul och spelade spel på datorn, till exempel spela.se och så vidare, och sedan tog vi för givet att vi skulle va varje dag. Sedan en dag så skulle du va med någon annan och så gled vi ifrån varande. Och så bytte jag skola och massa skit hände och vi träffasdes typ aldrig och vi va aldrig, men så började du på kungshög och bara på typ 2 månader har vi bråkat 4-5 gånger, och denna gången gick de för långt och de vet jag och jag är så sjukt ledsen med hela mitt liv, jag kan göra allt för att gott göra dig!! Jag kan verkligen göra allt! Och jag ber om ursäkt, och förlåt för de jag gjorde, ingen bästavän ska göra så.. Jag vet att jag har fått många chanser men allting jag ber om är absolut BARA en chans till, en chans! Och jag känner också att jag inte kan leva mitt liv utan dig, för när jag ser dig i skolan börjar jag nästan gråta. Förlåt, jag hoppas verkligen du kan förlåta mig någon gång..Jag älskar dig..
 
Olivia Andersson.♥
 
Bli inte arg för bilderna..
 
 
''
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0