Julia är min vackra ängel

Hej, jag tänkte skriva på min gamla skruttiga blogg här igen, jag har helt enkelt inte haft tid och inte tänkt på att blogga.. Men nu jävlar tog jag mig i skinnet och gjorde det!
 
Tänkte dessutom skriva av mig om min ängel Julia
 
Förra sommaren träffades vi för första gången, och kanske ett år innan dess hittade jag dig på facebook och la till dig, men jag vågade aldrig skriva till dig för jag trodde du va värsta bitchen. Men vi lärde känna varandra tillslut, jag va inte direkt poppis för dig i början men de kom med tiden. Vi började träffas mer och mer, och mer själva. Tillslut kände jag att jag kunde öppna mig helt inför dig och jag har satt allt mitt förtroende till dig Julia, jag berättar allt för dig, och jag hoppas du har lagt ditt tillit och förtroende på mig, för jag skulle aldrig kunna säga någon av dina hemligheter till någon och jag skule aldrig kunna ljuga för dig, för i så fall skulle du sett de på mig för jag hade mått jätte dåligt och jag hade haft skuldkänslor. Och jag skulle aldrig vela förlora dig för du är min närmsta vän. Och vi har våra dagar där vi är ledsna, hyperaktiva duracellkaniner, glada dagar och fett förbannade dagar, och vi går genom dem tillsammans. Du vet också att du alltid är välkommen hos mig och hemma hos mig för du är ju nu en del av familjen och alla vill verkligen hjälpa dig, och vi gör verkligen allt vi kan för att du ska må bra och räddas ifrån de. Jag hoppas jag har fått med allt nu, men jag älskar dig över hela mitt hjärta.♥

Våra låta

Kommentarer
Postat av: ewish

kolla gärna in min blogg och skriv vad du tycker om den

2013-01-05 @ 09:09:36
URL: http://www.ewish.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0